Waluta:
Szanowny gościu możesz zalogować się lub założyć konto.

Wysyłka i śledzenie

Jesteśmy w stanie dostarczyć towary do większości krajów na świecie. Dostępne są tutaj różne metody dostawy, ponieważ metoda dostawy odpowiednia dla różnych krajów i regionów może zapewnić transport w możliwie najkrótszym czasie, a także bezpieczeństwo i wygodę transportu. Jest to dla nas jeden z najważniejszych elementów usprawniających obsługę i zakupy dla naszych klientów.

Jak zwykle do przetworzenia zamówienia potrzeba 1 lub 2 dni, a dotarcie do drzwi zajmie 7–15 dni roboczych. Przesyłka może być śledzona online. Prześlemy Ci e-mail z numerem przesyłki, gdy tylko towary zostaną wysłane. Po prostu wprowadź te informacje w odpowiednich polach i kliknij przycisk ścieżki. Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy w zakresie śledzenia.

 

Co powinienem zrobić, jeśli przesyłka zostanie zgubiona lub skradziona?

W takim przypadku jest mało prawdopodobne. Ale jeśli towary zostaną uszkodzone lub utracone, ponownie wyślemy je w celu uzyskania odszkodowania. Jeśli jednak usługa pocztowa dostarczy towary pod niewłaściwy adres, który podałeś lub przeniosłeś zmieniony adres bez uprzedniego powiadomienia, nie możemy nic zrobić, aby odzyskać Twoje zamówienie.

Uwagi:

Proszę zapewnić właściwe informacje dotyczące wysyłki. Jeśli paczka nie może zostać dostarczona z powodu podanych fałszywych informacji, nie ponosimy odpowiedzialności za ponowne wysłanie towaru.

Paczka Twojego zamówienia jest przetwarzana w ciągu 2 dni, dlatego anulowanie nie jest dla nas akceptowane, dopóki paczka zostanie wysłana.

 

Nie otrzymałem moje zamówienie. Co mogę zrobić?

Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, wypróbuj poniższe metody, aby rozwiązać problem:

Metoda 1. Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą numeru śledzenia podanego przez sprzedającego: Przejdź do Moje zamówienia> Zlokalizuj zamówienie> i kliknij opcję Śledź zamówienie.

Jeśli numer śledzenia jest nieprawidłowy, może to być spowodowane faktem, że firma wysyłkowa potrzebuje 3 do 7 dni na aktualizację statusu wysyłki. Możesz również skontaktować się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji o wysyłce. Możesz zostawić wiadomość na stronie szczegółów zamówienia lub kliknąć Kontakt ze sprzedawcą / Skontaktuj się z nami na stronie z listą zamówień.

Metoda 2. Skontaktuj się ze sprzedawcą, aby uzyskać więcej informacji. Jeśli to nie zadziała, zawsze możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy, otwierając spór. Upewnij się, że zrobisz to przed zakończeniem ochrony kupującego.

Metoda 3. Jeśli nie otrzymałeś zamówienia i nie masz żadnego numeru paczki, skontaktuj się ze sprzedawcą / skontaktuj się z nami, aby porozmawiać z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.

Sklep na bazie efektmotylalubin.pl © 2019